بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟

Read more about (XSEO)سفارش بک لینک معتبر here.

در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. معمول است که سایت هایی که توسط گوگل مجازات می شوند، دیگر نمی توانند در آن کلمه کلیدی که بک لینک دریافت کرده اند، رتبه بگیرند. در حقیقت بسیاری از سایت های مجازات شده هرگز نمی توانند بعد از پایان پنالتی گوگل، رتبه قبلی خود را به دست بیاورند. این امر نشان می دهد که گرفتار شدن در خرید لینک ها می تواند یک سابقه بدی در کارنامه یک سایت به جا بگذارد. خرید بک لینک برای ارتقای جایگاه سایت ریسک بالایی دارد و برای همه سایت‌ها توصیه نمی‌شود.

این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است. این پروژه بعد از ۶ ماه شاهد رشد کلیک به میزان بیش از ۲۰ هزار و ایمپرشن به میزان ۲۱۹ هزار بوده است. همچنین نرخ کلیک در این پروژه بیش از ۵ درصد و میانگین رتبه حدود ۲۶ واحد رشد داشته است. کافیست یک نمودار میله ای ذهنی داشته باشیم و در این نمودار دو ستون رسم کنیم. هرگاه نمودار غیرطبیعی از نمودار طبیعی پیشی گیرد، کار برایتان سخت خواهد شد.

بعد از سفارش بک لینک از حداکثر تا دو هفته لینکسازی سایت شما تمام میشود. رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله ابتدا تعریف دقیقی از رپورتاژ ارایه میکنیم و در ادامه مهمترین نکات در خرید رپورتاژآگهی را به شما معرفی میکنیم. قبل از یافتن فرصت‌های نهفته در بک‌لینک edu و ایجاد بک‌لینک‌های قوی به سایت خود، مهم است که بفهمیم چرا آن‌ها این‌قدر قدرتمند هستند.

بهترین سایت سفارش بک لینک

مشتریان می‌توانند پکیجی که مناسب آن‌ها بوده و با نیازها و بودجه‌شان بیشترین همخوانی دارد را برای خرید انتخاب کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند. علاوه بر این اگر شما قادر نیستید پکیج و یا خدمات مناسب خود را انتخاب کنید مشاوران وبمستر سلام برای پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره همیشه و در هر ساعتی در اختیار شما هستند. آن‌ها بهترین مشاورانی هستند که در حوزه سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت بوده و می‌توانند باراهنمایی‌هایی که می‌کنند به شما کمک کنند بهترین و مناسب ترین خرید ممکن را داشته باشید.

این کافی است تا بتوانید از لینک های وب سایت خود از طریق پرندگان دیدن کنید. بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد. عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.

اغلب اوقات ، هنگامی که نویسنده نام تجاری ، محصول یا خدمات شما را ذکر می کند ، متوجه می شوید که پیوندی به وب سایت شما اضافه نکرده است. آن وقت است که می توانید یادداشت سریعی برای آنها ارسال کنید و درخواست پیوند مناسب را داشته باشید. این امر همچنین به ناشر این امکان را می دهد تا تجربه بهتری را به خوانندگان خود ارائه دهد و به آنها اجازه دهد كلیك كنند و در مورد مارك ذکر شده اطلاعات بیشتری کسب كنند. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند.

خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی.

بهترین سایت سفارش بک لینک

در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند. در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود. برای خرید بک لینک edu و رپورتاژ دانشگاهی (edu) و خارجی می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

بهترین سایت فروش بک لینک در ایران مانند وبمستر سلام از الگوریتم های پیچیده و فوق العاده ای استفاده می کنند که می تواند به راحتی گوگل را فریب داده و در نتیجه الگوریتم های آن به هیچ عنوان متوجه این که شما خرید بک لینک انجام داده اید نمی شوند. بلکه چیزی که این الگوریتم در سایت می بیند یک بک لینک واقعی است و همین هم سبب می شود تا سایت شما پوئن مثبتی که در رابطه با بک لینک است را خیلی راحت دریافت کند و رتبه خود را به خوبی ارتقا دهد. تا اینجا متوجه اهمیت خرید و تهیه بک لینک از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران شدید. یکی از مزیت‌هایی که وبمستر سلام به‌عنوان یکی از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران ارائه می کند این است که خدمات آن به‌صورت پکیج هم قابل ارائه است. به این صورت که تعدادی از بهترین خدمات با رنج‌های قیمتی مختلف و برای هر بودجه‌ای در یک پکیج قرار داده شده است.

بهترین سایت سفارش بک لینک

این مباحث باید نقطه شیرینی بین آنچه شرکتشان برای گفتگو معتبر صحبت می کند و موضوعات مهم خبری باشد. در حال حاضر نمونه های کلاسیک مواردی مانند معنای Brexit برای صنعت X یا آینده صنعت X در دنیای AI یا اتوماسیون است. “ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند. با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است.

بهترین سایت سفارش بک لینک

در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید. همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. برای خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

بک لینک های باکیفیت باعث استیبل شدن و ماندگاری رتبه شما در مدت زمان طولانی خواهند شد در حالیکه بک لینک های بی کیفیت معمولاً ماندگاری کوتاه مدت دارند. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه.

هر زمان که نیاز به تعداد زیادی بک لینک با کیفیت و علاوه بر آن با قیمت مناسب داشتید، از بک لینک‌های بکوریتی استفاده کنید. از آنجاییکه این بک لینک‌ها همگی به صورت ماهانه عرضه می‌شود، توصیه می‌شود بک لینک سه ماهه خریداری کنید و علاوه بر آن، از بک لینک‌های دائمی نیز استفاده کنید. بک لینک دائمی را می‌توانید از سایر ارائه دهندگان خریداری کنید که در ادامه توضیح داده خواهد شد. یکی از سایت‌های مورد علاقه‌ی من برای خرید بک لینک، همین سایت سئو ارزان است.

بهترین سایت سفارش بک لینک

همچنین، در الگوریتم PageRank اهمیت لینک دهنده‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. لینک‌هایی که از صفحات معتبر و با رأسیت بالا به یک صفحه اشاره می‌کنند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند رأسیت صفحه مقصد را بهبود بخشند. همان‌طور که در جریان هستید، بک لینک های آموزشی و یا همان بک لینک های edu از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در لینک زیر لیست بسیار خوبی از این بک لینک های رایگان را برای شما مهیا دیده‌ایم.

چراکه موتور جستجوی گوگل در پی به روزرسانی ها پی در پی امروزه بسیار هوشمند گشته و مشاهده شده که در مواردی سایت‌هایی که مرتکب خرید بک لینک انبوه یا خارجی می‌شوند را مجازات می‌کند که در این حالت اصطلاحا می گویند سایت «پنالتی» شده است. باید به این سایت ها خیلی دقت داشت و نهایت دقت را در مورد آن ها مبذول داشت. امروزه بک لینک‌های و رپورتاژهای دانشگاهی یکی از معتبرترین بک لینک‌های موجود بوده که تأثیر خارق‌العاده‌ای در بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارند. ازاین‌رو اگر موفق به دریافت بک لینک دانشگاهی شوید، وب‌سایت شما افزایش رتبه چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد. ولی این بک لینک‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند اثرگذاری موردنظر خود را ارائه دهند.

عدم توجه و استفاده از روش‌های متفاوت ساخت بک لینک سبب می‌شود، استراتژی شما کارآمدی لازم را نداشته باشد، بنابراین شما وقتی فقط از یک روش استفاده میکنید گمان می‌کنید که روش ساخت بک لینک روشی کهنه است که دیگر اثرگذاری قبلی خود را ندارد. این در حالی است که اگر از متدهای مختلفی مانند تهیه رپورتاژ، درج بک لینک در وبلاگ‌ها، بک لینک های دانشگاهی، لینک در کامنت گذاری و لینک پروفایلی و شیوه های اجرای متفاوت آنها به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید، نتیجه‌ای که بدست می آورید، حیرت‌آور است. به‌هرحال باید در ساخت بک لینک به‌گونه‌ای رفتار کنید که گوگل متوجه دست‌ساز بودن این بک لینک‌ها توسط خود شما نشود. پراکندگی روش‌ها به شما اجازه می‌دهد، خود را در میان سایتهایی که لینک گرفتند طبیعی جا زده و گوگل را منحرف سازید.

به این نکته هم دقت کنید که بهتر است بک لینک را در صفحه هایی خاص ارائه دهید. یعنی اینطور نباشد که بک لینک ها را در همه پیج های یک وب سایت قرار دهید. مورد بعدی که در این زمینه مطرح می شود این است که یک بازه زمانی برای تهیه بک لینک در نظر بگیرید و به صورت مجزا خریدهای خود را انجام دهید.

بهترین سایت سفارش بک لینک

البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. وقتی به روش‌های گرفتن بک لینک فکر می‌کنید ممکن است تاکتیک‌های بسیار پیچیده و سخت به نظرتان برسد.

بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. با توجه به هشدار بالا اگر قصد خرید لینک از سایت 7 بک لینک را دارید حتما از حالت رپورتاژ (بک لینک دائمی) استفاده کنید. همان طور که دیدید نه‌تنها به دست آوردن بک لینک از سایت‌های معتبر به راحتی مقدور نیست بلکه به دست آوردن نوع باکیفیت آن از این سایت‌ها کار سخت‌تری است. در واقع شاید بتوان گفت هرچه به دست آوردن یک لینک ساده‌تر باشد، ارزش آن هم کمتر خواهد بود.

موتورهای جستجو فرض می‌کنند که وب‌سایت‌هایی با بک لینک‌های باکیفیت زیاد، ارزش و اعتبار بالاتری دارند. سایت‌هایی که اسپم هستند، به‌هیچ‌وجه گزینه خوبی برای بک لینک گرفتن نیستند. چراکه آن‌ها خود ازنظر رتبه‌بندی در گوگل در رده‌های نامطلوبی هستند، پس چگونه می‌توانند سبب بهبود رتبه سایت شما شوند؟! پس قبل از لینک سازی ابتدا به کمک ابزار Mozbar  و یا Ahrefs از عدم اسپم بودن یک سایت مطمئن شده، سپس برای خرید بک لینک از آن سایت تصمیم‌گیری نمایید.

وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده.

اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.