iujbcbanner

پاسخ به رایج ترین سوالات مردم در مورد کاتالوگ الکترونیکی


آفتاب نیوز :

سیدرضا یحیوی با اشاره به اضافه شدن دهک های درآمدی ششم و هفتم به طرح الکترونیک کالابرگ گفت: از ابتدای هفته گذشته دهک های درآمدی 6 و 7 مانند دهک های 1 تا 5 حق دریافت امتیاز تشویقی دارند. از طرح کالابرگ و اگر 200 هزار تومان یارانه خود را از 11 نام سبد غذایی مشخص شده خریداری کنند، حق دریافت 120 هزار تومان یارانه تشویقی را خواهند داشت. به عبارت دیگر با استفاده از این طرح، یارانه پایه درآمدی یکم تا سوم به 520 هزار تومان و یارانه سطح درآمدی چهارم تا هفتم به 420 هزار تومان افزایش می یابد.

وی افزود: همین وام 120 هزار تومانی در صورت خرید از 11 قلم کالای مندرج در سبد غذایی به این عشر اضافه شود.

مشاور معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و حمایت اجتماعی با اشاره به میزان استقبال مردم از این طرح، از استفاده 60 میلیون نفر از ساکنان کشور از کالابرگ الکترونیکی خبر داد. از ابتدای اجرای پروژه کالابرگ است.. الکترونیک تاکنون بیش از 17 میلیون نفر (بیش از 5 میلیون خانوار که معادل بیش از 20 درصد جمعیت 60 میلیون نفری) شرکت کرده اند. این طرح و بهره مندی از طرح.

به گفته یهویی، در ششمین مرحله اجرای طرح ثبت الکترونیکی که دهک درآمدی ششم و هفتم اضافه شد، حدود 4 میلیون نفر از شنبه (30 مهرماه) تا چهارشنبه (4 مهر) شرکت کردند که از جمله آنها مشارکت 6 و 7 datsitsa درآمد برابر با 800 هزار نفر است.

به گفته وی، بیشترین سهم در استفاده از امتیازهای تشویقی طرح کالابرگ در دهه بعد بوده است.

یحیوی در ادامه به اقدامات وزارت تامین برای تسهیل استفاده از کالابرگ پرداخت و افزود: برای تسهیل خرید مردم، وزارت تامین با فروشگاه های اینترنتی مذاکره کرد. در حال حاضر زیرساخت های لازم برای این عملیات ایجاد شده و می توان آن را از فروشگاه اینترنتی «اسنپ مارکت» در پروژه کالابرگ الکترونیک خریداری کرد. همچنین با چندین فروشگاه اینترنتی دیگر صحبت کرده ایم و تست های فنی آنها ادامه دارد و طی چند هفته آینده این فروشگاه ها نیز به شبکه کالابرگ متصل خواهند شد.

مشاور معاون تامین و مسائل اقتصادی وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی به یکی از سوالات متداول مردم پرداخت و اینگونه توضیح داد: یکی از سوالات متداول مردم این است که آیا استفاده از این اجباری است یا خیر. برنامه ریزی می کنند و باید برای خرید سبد غذایی یارانه خود را پرداخت کنند؟ پاسخ به این سوال واضح است و هیچ کاری برای خرید کالابرگ وجود ندارد. مردم می توانند مانند گذشته یارانه خود را به صورت نقدی دریافت و استفاده کنند و یا با ورود به فرآیند خرید از مزایای آن بهره مند شوند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما