بیانیه پنتاگون در مورد حمله به کشتی ها و پایگاه ها در منطقه


آفتاب نیوز :

پنتاگون در بیانیه خود درباره حمله امشب به کشتی واشنگتن در سواحل یمن مدعی شد که ناو اسکورت یو اس اس کارنی 3 موشک و تعدادی پهپاد انصارالله یمن را رهگیری کرده است.

به گزارش شبکه الجزیره، در این بیانیه آمده است: ما نمی‌توانیم هدف دقیق موشک‌ها را مشخص کنیم، اما به احتمال زیاد اهدافی در اسرائیل را هدف گرفته‌اند.

پنتاگون تاکید کرد: برای حفاظت از نیروهای آمریکایی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. نیروهای ما روز گذشته در برابر حمله سه پهپاد به پایگاه عین الاسد در غرب عراق مقاومت کردند.

پنتاگون ادامه داد: ما در حال افزایش استقرار جنگنده های خود در منطقه هستیم تا توانمندی بیشتری ارائه دهیم. ما مراقب هرگونه تهدید بالقوه دیگری خواهیم بود.

وزارت دفاع آمریکا نیز در این بیانیه افزود: ما همچنان در تلاش هستیم تا مشخص کنیم چه کسی مسئول حملات اخیر به نیروهای ماست.

پنتاگون در ادامه افزود: ما توانایی دفاع از منافع خود در منطقه و جلوگیری از تشدید تنش های منطقه ای یا گسترش درگیری های آغاز شده توسط حماس را داریم.

در این بیانیه تاکید شده است: پس از حمله به سربازان آمریکایی در عراق و سوریه، اقدامات لازم را برای حفاظت از نیروهای خود انجام خواهیم داد. پایگاه آمریکایی در سوریه هدف حملات پهپادی قرار گرفت که باعث تخریب و تلفات جزئی در بین نیروهای ائتلاف شد.

در بخشی دیگر از این بیانیه درباره کمک های نظامی واشنگتن به رژیم صهیونیستی، پنتاگون افزود: اولین محموله کمک های نظامی هفته گذشته وارد اسرائیل شد و این روند همچنان ادامه دارد. کمک های نظامی ایالات متحده به اسرائیل شامل مهمات، بمب و سایر تجهیزات اساسی است. ما همچنین موشک‌های گنبد آهنین بیشتری می‌فرستیم تا به اسرائیل دفاع لازم را بدهیم.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما