با سلن اردم، مربی معروف بسکتبال ترکیه آشنا شوید عکس روز جدید

هفته گذشته ویدئویی از سلن اردم سرمربی 35 ساله تیم بسکتبال بانوان ترکیه “بلتیاسپور” در میان صفحات اینستاگرام ایرانیان پخش شد و حرکات مختلف و خاص او مشاهده شد.

این ویدیو به قدری مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفت که روز گذشته اردم شخصا با انتشار مطلبی به زبان فارسی در اینستاگرام خود از حمایت آنها به ویژه زنان ایرانی تشکر کرد.

ابتدا از همه مردم ایران و زنان قدرتمند ایران که از حمایت خود دریغ نکردند تشکر می کنم و از ترکیه آغوشی سرشار از عشق به شما تقدیم می کنم.

امیدوارم هر چه زودتر ملاقات کنم.

خیلی خوشحالم از بودنت عزیزم

تو شگفت انگیزی.

زنان قدرتمند برای دنیایی بهتر

سلن اردم کیست Selen Erdem تنها سرمربی زن شاغل در سوپرلیگ بسکتبال زنان ترکیه و با نام مستعار فاتح تریم بازیکن و مربی سابق فوتبال اهل ترکیه که به امپراتور فوتبال معروف است. فوتبال ترکیه

زبان بدن این دو مربی، نحوه تشویق و حمایت از یکدیگر بسیار شبیه است.

سلن اردم در سال 1988 در آنتالیا ترکیه به دنیا آمد.

او از دانشکده تربیت بدنی فارغ التحصیل شد و از نوجوانی بسکتبال را شروع کرد. او تا سال 2020 در تیم های بزرگ بازی کرد و پس از مصدومیت، کار مربیگری خود را آغاز کرد.

وی در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم «بلتیاسپور» ترکیه در لیگ بسکتبال بانوان ترکیه فعالیت می کند.

سبک لباس پوشیدن و رفتار منحصر به فرد سلنا اردم همیشه در مسابقات دیده می شود.

ظاهر او با کفش های پاشنه بلند و لباس رسمی در مجالس همیشه توجه رسانه های اجتماعی را به خود جلب کرده و حتی گاهی با انتقادهایی مواجه شده است.

این مربی جنجالی که با استایل و حرکات خود زنی مصمم و قدرتمند را به تصویر می کشد، در مصاحبه ای با تاکید بر تاثیرگذاری و جاه طلبی خود گفت:

“من می خواهم تیمی بسازم که همه را شگفت زده کند. می خواهم تیمی با بازیکنان پرشور و جو خانوادگی داشته باشم.”

بسیاری سلنا اردم را با کیم ملکی، مربی بسکتبال زنان لوئیزیانا، که به پوشیدن لباس‌های زیبا و کفش‌های پاشنه بلند در طول مسابقات نیز شهرت دارد، مقایسه کرده‌اند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما