تفاوت بین لینک های خارجی و داخلی  و نکات مهم در استفاده آن ها

شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. یکی از فاکتورهای مهم در سئو ، تولید محتوای مفید و متفاوت و مورد نیاز کاربران مختلف در آن حوزه کاری می باشد. لذا با توجه به اینکه هدف اصلی این صفحه ، ارائه خدمات سئو سایت ، به سایر سایت های تازه تاسیس و نوپا می باشد ، ما در تلاشیم در طول مدت کوتاهی محتوای این سایت رو هر روز بروز رسانی نماییم. زیرا همانطور که قبلا ذکر شد یکی از وظایف سئو کار در حوزه خدمات سئو سایت ، بروز رسانی محتوای سایت می باشد. هدف اصلی تیم تخصصی تاپ وردپرس از آنالیز وب سایت شما این است که بتواند استراتژی درستی را ارائه کند.

برای بهینه سازی ساختار سایت نیز می بایست کدهای برنامه نویسی شده برای آن را مطابق با معیارها و الگوریتم های گوگل بهینه سازی کرد. پس به طور کل، اصلی ترین کار در سئو فنی، تمرکز بر روی کدهای نوشته شده برای سایت است. شما علاوه بر بهینه سازی کدها می بایست به مواردی همچون سرعت سایت، امنیت سایت، ریسپانسیو بودن سایت، عدم نمایش صفحات 404 و وضعیت ایندکس سایت نیز توجه داشته باشید.

پیش از هر چیزی لازم است در اولین قدم از لیست خدمات سئو حرفه‌ای، از مشاوره سئو استفاده کرده و اجازه دهید وب سایتتان توسط تیم سئوکار آنالیز شود. برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل لازم است که از خدمات سئو استفاده کرده و با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی مسیر پیشرفت سایت را طی کنید. برای راحت تر شدن روند کار، می توانید از نمونه قالب های آماده استراتژی سئو سایت بهره مند شوید. قالب های رایگانی در این زمینه وجود دارند که می توانید بعد از دانلود آن ها و پیروی از دستورالعمل های ارائه شده، به یک طرح منسجم و کلی از سایت مورد نظر خود دست پیدا کنید. بهتر است در سایت هایی که دامین اتوریتی بالایی دارند لینک بگیریم، اما باز هم گرفتن لینک از سایت های با دامین اتوریتی پایین و متوسط به شرطی که اسپم نباشند، توصیه میشود. اما یک نکته ای که این جا حائز اهمیت است، این است که در لینک سازی در سایت هایی با دامین اتوریتی پایین کم باشند و زیاد روی آن ها کار نکنیم.

چرا باید برای سایت یا محتواها لینک سازی کنیم؟

برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه حاصل از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و…

یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است. مزارع لینک به سایت هایی گفته میشود که پر از لینک های خروجی هستند و به وبسایت یای مخلفی لینک داده اند.

در این سیستم لینک بیلدینگ شما از چندین سایت می توانید برای وبسایت هدف یا money site خود بک لینک بسازید و صفحات هدف خود را روی هر کلمات کلیدی مهم به رتبه های خوبی برسانید. لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود. لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند. لینک‌های Dofollow به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که لینک به یک صفحه ایندکس شده ارجاع داده شده است و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه مورد نظر تأثیر بگذارد. قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل مراحل و روال خودش رو دارا هست که باید طی بشه. نمایش در صفحه اول گوگل باید با بررسی کامل انجام بشه تا بتونیم به این هدف دست پیدا کنیم.

زمانی که لینک سازی خارجی انجام می‌شود، در واقع به گوگل نشان می‌دهیم که سایت‌های دیگر ما را تایید می‌کنند و به همین دلیل به سایت ما لینک داده‌اند. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید. شاید زمانی که به دنبال سایتی برای لینک سازی خارجی هستید، سایتی را پیدا کنید که از هر نظر برای گرفتن لینک مناسب باشد. شاید در این‌صورت تصمیم بگیرید که تنها از همین یک سایت برای لینک سازی و گرفتن بک لینک استفاده کنید.

بسیاری از شرکت های متخصص در حوزه سئو، با توجه به دامنه اطلاعات و تجاربی که کسب کرده اند، یک سری پکیج های مخصوص برای فروش سئو در نظر گرفته اند که متقاضیان می توانند متناسب با نیاز خود، هر کدام از این پکیج ها را جهت سئو سایت تهیه کنند. این پکیج ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و هر یک روی یک موضوع خاص کار می کنند. قیمت پکیج سئو نیز متناسب با محتوای ارائه شده در پکیج و میزان کیفیت و حرفه ای بودن مطالب آن متفاوت است. شما می توانید برای تهیه پکیج سئو، به سایت های آنلاین معتبر مراجعه کنید. این به سازماندهی محتویات در سایت شما کمک می کند و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سریعا اطلاعات را پیدا کنند. عناصر صفحه، یک نوار منو مختصر و پیوندهای صفحه طبیعی در سراسر سایت شما پراکنده به خوانندگان و موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را پیدا کند.

هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. سئوی خارجی یا Off Page SEO به کلیه اقدامات و استراتژی های بهینه سازی وب سایت گفته می شود که خارج از وبسایت انجام می شود و به افزایش اعتبار، ارتباطات و لینکسازی خارجی به وب سایت کمک می کند. در واقع این مفهوم در مورد بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارجی می باشد.

لینک های خارجی می توانند دید بهتر و تاثیر گذاری را هم برای موتورهای جستجو هم برای کاربران ایجاد کنند. لینک های خارجی که از وب سایت های دیگر به محتوای شما داده میشود میتواند یک منبع عالی از ترافیک رایگان باشد و همچنین جزء مهم الگوریتم موتور جستجو گوگل وجود لینک های داخلی و خارجی در یک سایت است که تاثیر زیادی بر سئو آن سایت دارد. محتوای ارزشمند لینک های خارجی را از منابع معتبر جذب می کند و اعتبار وبسایت را افزایش می دهد. این لینک ها به بهبود رتبه سایت و دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو کمک می کنند.

ولی چرا اصرار داریم که لینک خارجی اضافه کنید؟ به نظر شما این کار درستی است که فقط به صفحات وب سایت خودمان لینک بدیم؟ اگر نظر متخصصان سئو را بخواهید اصلاً این کار صحیح و منطقی نیست! در این مقاله قصد داریم که اهمیت لینک­های خارجی در افزونۀ Yoast SEO را بررسی کنیم. لینک های خارجی به پیوندهایی که از وب سایت شما به وب سایت دیگران داده می‌شود، گفته می‌شود. اگرچه لینک های نوفاولو اعتباری به وبسایت شما منتقل نمیکنند، اما داشتن آن ها در بک لینک ها لازم و ضروری است. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم.

آموزش سئو

به همین ترتیب، اگر از سایت شما به وب سایت دیگری لینک داده شود، بازهم این موضوع صدق می کند. وقتی لینکی از یک وب سایت به وب سایت شما پیوند یابد، معمولاً به عنوان “لینک ورودی” یا “لینک برگشتی” شناخته می شود و هنگامی که شما به وب سایت دیگری لینک می دهید، تحت عنوان لینک خروجی در سئو قرار می گیرد. بررسی دسترسی ربات های کرال ( Crawl ) و خزنده در موتورهای جستجو به سایت مپ یا نقشه سایت و سایر فولدر ها روی سرور می بایست در فایل robots.txt مورد توجه قرار گیرد. ایجاد و ارائه محتوای ارزشمند، مفید و جذاب برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان شما و جلب توجه موتورهای جستجو.

در نتیجه، بازدیدکنندگان بیشتری به سایت جذب شده و احتمال خرید محصولات یا خدمات از سایت شما افزایش می‌یابد. از آن جایی که شرکت های خدماتی در زمینه سئو سایت، بسیار زیاد و متنوع هستند، انتخاب یک شرکت معتبر که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، کار سختی است. از این رو اگر تمایل دارید تا بهینه سازی seo وب سایت شما به شکلی کاملا اصولی انجام شود، لازم است با ویژگی های بهترین شرکت سئو سایت آشنا باشید. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای آنالیز لینک رقبا است که دردو نسخه پولی و رایگان ارائه میشود. این ابزار بسیار دقیق و کاربردی بوده و برای آنالیز رپورتاژ آگهی رقبا یکی از بهترین ابزارها است که در لینک سازی خارجی از آن استفاده میشود.

وبسایت شما نماینده ای از برند و هویت کسب و کار شما در عصر دیجیتال به حساب می آید. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. هدف گذاری بحث گسترده ای است که در قسمت های مختلف کسب و کارتان می توانید به انجام آن بپردازید.

فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید. تیم تخصصی سئوکار تاپ وردپرس پس از آنالیز وب سایت شما، اقدام به رفع مشکلات تکنیکال خواهد کرد. در این مرحله مسائل فنی سایت، کدهای برنامه‌نویسی شده و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی کدهای سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم گوگل بهینه‌سازی خواهند شد. وب سایتی که سئوی فنی یا تکنیکال آن بهینه و خوب باشد، برای کاربران تجربه بهتری را به وجود آورده و در مقابل بررسی آن نیز بسیار سهل‌تر است. در حقیقت، رفع مشکلات سئوی تکنیکال باعث می‌شود که گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو بتوانند ارزیابی بهتری از سایت شما داشته و در پی این ارزیابی، وب سایت را در رتبه‌های بالاتر جست‌وجو به نمایش بگذارند.

بنابراین، اگر بخواهید سایت خود را برای جذب ترافیک و افزایش قابلیت دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه کنید، سئو خارجی یکی از راه‌های مطمئن است که با استفاده از آن می توانید به نتایج بسیار مطلوبی دست یابید. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. قدم یک در ارائه خدمات سئو سایت ، برند سازی سایت از طریق استفاده از تکنیک سئوی داخلی و از طرفی لینک سازی خارجی و ایجاد بک لینک های قوی در سایت های معتبر و دارای اعتبار بالا می باشد. وقتی فرایند برند سازی سایت بدرستی انجام نگیرد ، متاسفانه نام و هویت سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل و بینگ ، ناشناس بوده و بعضا سایت ها قدیمی و حتی کم اعتبار به نام سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرند. این امر باعث کاهش اعتبار سایت شما در فضای مجازی و بخصوص در جستجوهای کاربران در موتورهای جستجو خواهد شد.

پس در مرحله اول میتوان گفت مهم ترین اقدام یک سئو کار ، تولید محتوای جدید و بروز رسانی مستمر آن می باشد. این به مفهوم آنست که اگر حتی شما در اولین گام تولید یک صفحه ، سعی در تولید بهترین و کامل ترین محتوا نمایید ، باز می بایست در طول دوران حیات سایت ، آن محتوا را بروز رسانی نماییم. زیرا رقبای شما نیز همیشه به دنبال تولید محتوای سئو شده و کاربر پسند می باشند. با کمک آپدیت محتوا می‌توان نوشته‌هایی که از لحاظ سئو ارزش پایین‌تری داشته و در حال حاضر بازدید زیادی دریافت نمی‌کنند را مجدداً بازنویسی کرده و آن‌ها را به محتوایی ارزشمند و پربازدید تبدیل کرد.

آنالیز وب سایت فرآیندی بوده که لازم است در ابتدای هر پروژه سئویی انجام شود؛ چه زمانی که سایت تازه تأسیس شده باشد و چه زمانی که مدتی از فعالیت آن گذشته باشد. برای این که بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید و در بازار خوش بدرخشید، در اولین گام ضروری است که جایگاه وب سایت شما پیش از اجرای فرآیند سئو مورد بررسی قرار بگیرد تا نقشه راه مشخص شود. اگر می‌خواهید یک تکانی به سایت خود بدهید و گرد و غباری که سر و رویش را گرفته پاک کنید، شما به تدوین استراتژی محتوا نیاز دارید! امروزه تمامی بخش‌های مختلف در بستر آنلاین بر پایه محتوای ارزشمند هستند. هر یک از پلتفرم‌های آنلاین برای بقا به کاربران متعدد و کاربران به تولیدکنندگان محتوا نیاز دارند؛ به عنوان مثال شبکه اجتماعی اینستاگرام را در نظر بگیرید.

مشاوره سئو

با نوشتن یک محتوای منحصر به فرد و دست اول، سعی کنید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. آیا در بررسی لینک­های خارجی از Yoast SEO چراغ قرمز و یا نارنجی دریافت کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است همراه ما باشید تا با نحوه‌ی چک کردن لینک­های خارجی در افزونۀ Yoast SEO آشنا شوید و بتوانید چراغ خود را به رنگ سبز تبدیل کنید. محمدرضا دهقانی هستم و قراره به شما کمک کنم تا سئو رو به خوبی یاد بگیرید و به درآمد بالا تو این زمینه برسید. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست.

با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید. پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید.

این راهِ واقع‌بینانه به شما کمک می‌کند که بتوانید منطقی‌تر به مسائل نگاه کرده و میزان ترافیک، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و مدت زمان ماندگاری کاربران در وب سایت خود را افزایش دهید. خدمات سئو یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تعامل با کاربران به حساب می‌آید؛ اما در صورتی که صبر داشته باشید و وب سایت خود را به دست یک تیم متخصص و حرفه‌ای سئوکار بسپارید. خدمات سئو سایت حرفه ای در حقیقت یک پکیج کامل برای بهینه‌سازی یک‌باره یا مداوم برای موتورهای جست‌وجو محسوب می‌شود که به بیان ساده، با استفاده از آن می‌توانید بازدید از وب سایت خود را به طرز ارگانیک و بهینه و با بازدهی عالی افزایش دهید. موتورهای جست‌وجو راهِ چاره برای فرار از ازدحام و ترافیک در سطح شهر به حساب می‌آیند؛ چرا که با کمک همین موتورهای جست‌وجو می‌توانیم در منزل خود بنشینیم و با شروع فصل زمستان یک شال و کلاه بافتنی با ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای برای خود سفارش دهیم! به همین سادگی، موتورهای جست‌وجو و وب سایت‌های فروشگاهی زندگی را برای ما ساده‌تر کرده‌اند، اما در بین انبوه وب‌سایت‌ها پیدا کردن فروشگاه معتبر کمی دشوار است.

همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید. تبادل لینک های غیر مرتبط و مکرر می تواند به جای کمک به بهبود سئو، به سایت آسیب برساند.

سئو خارجی یه شما کمک می کند تا محتوایتان را از میان هزاران محتواهای دیگر، جلوی چشم مخاطبان بیاورید. بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!! اما من به شما اطمینان می دهم که اگر لینک سازی انجام ندهید نمی توانید وارد رقابت جدی در سئو شوید.

علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند. با لینک سازی داخلی و خارجی، می توانید به کاربران کمک کنید تا اطلاعات اضافی، مکمل و مرتبطی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این امر می تواند تجربه کاربر را بهبود ببخشد و آن ها را تشویق کند تا در آینده از وب سایت شما جهت مشاهده محتوای با کیفیت بیشتر بازدید کنند.

بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعه‌دهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد. چرا که ابزارهای تحلیل‌گر مذکور نمی‌توانند تمامی جزئیات را در اختیار شما قرار دهند و برخی از موارد تنها از پس افراد حرفه‌ای برمی‌آید. یک شرکت seo حرفه ای، خدمات بهینه سازی سایت را هم به شکلی کاملا حرفه ای انجام می دهد. این مجموعه ها معمولا صداقت و شفافیت را در اولویت کار خود قرار می دهند.

امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد. عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود. اگر سایت شما در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، نباید در سایت‌هایی که درباره آموزش مطالب درسی مطلب تولید می‌کنند از شما نامی برده شود. شما باید به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک‌ترین سایت در حوزه تخصصی فعالیتتان باشید.

لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.

پس برای راحتی کار خود بایستی هزینه ای برای تبلیغات بنر وبسایت یا بک لینک های سایدبار در وبسایت های معتبر خبری و پربازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان کنار بگذارید. یکی از کار هایی که برای سئو خارجی وبسایت خودتان بایستی انجام دهید، این است که به طور بی رحمانه ای در همه جا حضور داشته باشید. مردم باید شما را ببینند تا متوجه تمایز شما با دیگر کسب و کار ها شوند. پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند. با ایجاد محتوای مفهومی و جذاب و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی می توانید لینک های خارجی با کیفیت را جذب کنید.

همانطور که بیان شد بک لینک‌ها نقش بسزایی در افزایش رتبه و اعتبار وب سایت‌ها دارند. روش‌های بسیار زیادی نظیر انتشار رپورتاژ اگهی، پست مهمان، بک لینک‌های کامنتی و سایر موارد دیگر برای ساخت بک لینک وجود دارد که استفاده از لیست بک لینک رایگان خارجی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های دریافت بک لینک می‌باشد. یکی از بهترین روش‌های شناسایی یک لینک رایگان خارجی آنالیز رقبا می‌باشد.

  • خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید.
  • از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است.
  • اما یک نکته ای که این جا حائز اهمیت است، این است که در لینک سازی در سایت هایی با دامین اتوریتی پایین کم باشند و زیاد روی آن ها کار نکنیم.
  • اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد.

عمدتا متخصصان سئو لینک بیلدینگ و بهبود رتبه صفحات را امری دشوار و زمان بر می‌دانند؛ از این رو استفاده از لیست بک لینک رایگان خارجی روند لینک سازی را بسیار آسان و سریع‌تر خواهد کرد. سئو خارجی به عنوان یک استراتژی کلیدی برای بهبود رتبه و اعتبار وب سایت ها در موتورهای جستجو می باشد. ارتباط با وبسایت ها ، لینکسازی خارجی معتبر و با کیفیت می تواند اعتبار وبسایت را افزایش دهد، رتبه بندی را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند. بنابراین در استراتژی های بازاریابی آنلاین به سئو خارجی به عنوان یک ابزار حیاتی نگاه کنید و آن را در ترکیب با سایر تکنیک ها برای دستیابی به موفقیت در دنیای دیجیتال در نظر بگیرید. برخی از محتواهای کسب و کار شما برای کسب رتبه های بالا در صفحه نتایج به 3 تا 6 ماه ممکن است زمان لازم داشته باشند.

ارائه ابزارهایی همچون خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و همچنین خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی همچون مدیریت پیج اینستاگرام از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید.

برای سئوی سایت فروشگاهی، پزشکی، شرکتی و… اصول و عناصر را به‌صورت صحیح انجام دهید. شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد. بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید. بررسی رعایت شدن تنظیم سر فصل های محتوای صفحه ( به واسطه استفاده مناسب از تگ های H1 تا H6 ) یا همان عناوین اصلی مطالب صفحه و پاراگراف بندی مناسب محتوا نیز در بخش سئوی داخلی از سری اقدامات یک سئو کار در ارایه خدمات سئو سایت ، می باشد.

انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود. در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند.

برای خرید بک لینک می توانید از سایت های گوناگون مثل kharidbacklink ، تریبون، 7 بک لینک و… که واسطه ای بین سایت های مختلف با اعتبار دامنه های خوب هستند اقدام نمائید. یا اینکه برای خرید بک لینک به وب سایت های مختلف پیام بدهید و با هزینه ای که درخواست می کنند این کار را انجام دهید. این روش می تواند روش خوبی برای خرید بک لینک قوی، بک لینک pbn ، دائمی و ارزان باشد. استراتژی همچون اثر انگشت انسان است و برای هر سایتی می تواند کاملا یونیک و یکتا باشد. اما تمامی استراتژی ها و فعالیت ها لازم است بر پایه یک سری از اصول پیاده سازی شوند تا ریسک فعالیت های لینک سازی کاهش یابد.

  • وقتی لینکی از یک وب سایت به وب سایت شما پیوند یابد، معمولاً به عنوان “لینک ورودی” یا “لینک برگشتی” شناخته می شود و هنگامی که شما به وب سایت دیگری لینک می دهید، تحت عنوان لینک خروجی در سئو قرار می گیرد.
  • موتورهای جست‌وجو راهِ چاره برای فرار از ازدحام و ترافیک در سطح شهر به حساب می‌آیند؛ چرا که با کمک همین موتورهای جست‌وجو می‌توانیم در منزل خود بنشینیم و با شروع فصل زمستان یک شال و کلاه بافتنی با ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای برای خود سفارش دهیم!
  • با تحلیل عملکرد وب‌سایت‌های رقیب، شما می‌توانید تا حد زیادی در زمان، انرژی و منابع صرفه‌جویی کرده و به جای تکرار روش‌های آزمون و خطا، از اشتباهاتی که سایت‌های رقیب کرده‌اند درس گرفته و از اقدامات مثبت آ‌ن‌ها به نفع خود الگوبرداری کنید.
  • لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند.

به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . اجرای پروژه سئو یک پروسه بلندمدت هست و فراز و نشیب های زیادی خواهد داشت.

بطوریکه می بایست کلمات کلیدی موضوع اصلی صفحه به درستی در عنوان و توضیحات صفحه درج شده باشد. استفاده از خدمات سئو محدود به کسب و کار خاصی نمی‌شود و هر نوع فعالیتی در بستر آنلاین این شانس را دارد که با کمک سئو بتواند میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهد. با این حال یک‌سری از کسب و کارها هستند که سئو می‌تواند تأثیر دو چندانی بر روند کار و رشد آن‌ها بگذارد. هر شرکت و کسب و کار کوچک و بزرگی در جهان می‌تواند از مزیت‌های خدمات سئو بهره‌مند شود. از جمله کسب و کارهایی که می‌توانند از سئو بیش‌ترین بهره را ببرند، استارتاپ‌ها هستند. منظور از سئو تکنیکال در واقع اموری بوده که در رابطه با استانداردسازی صفحات مختلف وب سایت برای موتور جست‌وجو انجام می‌شود.

از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو می‌شود، می‌توان به طراحی استراتژی لینک‌سازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است. در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند. راحت‌ترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایت‌های دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید.

از لینک دادن یک عبارت کلیدی ثابت به آدرس های مختلف در سایتتان خودداری کنید. توجه به این نکته بسیار ضروری است که لینک های بیشتر ارزش کمتری دارند پس در یک متن از ایجاد لینک های بیش از حد خودداری کنید. بازدید کننده محترم سفارش بک لینک ، این سایت یعنی سایت گیل تویز ، یک فروشگاه اینترنتی سئو شده می باشد . این سرویس ویژه کسانی هست که نیاز دارند برای بخش های مختلف سایت از قبیل مدیریت ، نگهداری ، فروش و بازاریابی به یک همراه نیاز داشته باشند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . نکته مهم و اساسی دیگر بین سایت مقصد و عبارت کلیدی مورد نظر باید ارتباط  موضوعی بر قرار باشد. لینک های داخلی باید شامل عبارات کلیدی مرتبط و کلید واژه های اصلی باشد نه یک جمله. با توجه به تغییر و تحولات اخیر دنیای دیجیتال، محتوای ویدیویی بسیار بیشتر از قبل مورد توجه می باشد. کمپانی هایی که امکان آپلود محتوای ویدیویی توسط کاربران را می دهند و از طریق وییو تبلیغات را به خود جذب می کنند.

از آن‌جایی که این شرکت‌ها محصولات خاصی را ارائه می‌دهند، مخاطبین خاصی هم دارند و به همین خاطر بحث رقابت برای آنان به مراتب کم‌رنگ‌تر شده و این یک مزیت بزرگ برای آن‌ها به حساب می‌آید. از دیگر کسب و کارهایی که می‌توانند بیش‌ترین بهره را از خدمات سئو سایت ببرند می‌توان به شرکت‌های فعال به صورت محلی، پزشکان، متخصصین حقوقی، متخصصین تعمیر و نگهداری، رستوران‌ها و… اشاره داشت. تاپ وردپرس مفتخر است که در تمامی حوزه‌ها خدمات سئو را به شما عزیزان با تضمین بازدهی ارائه دهد. منظور از استراتژی لینک‌سازی در حقیقت این است که میزان لینک‌دهی به سایت‌های دیگر یا دریافت لینک از سایت‌های گوناگون، طبیعی باشد و بتوان با برنامه‌ریزی دقیق بر حسب کلمات کلیدی به صورت هدفمند لینک‌های مناسب را دریافت کرد. کارشناسان سئو به راحتی می‌توانند با استفاده از این روش از معتبرترین سایت‌های با آتوریتی بالا بک لینک دریافت نمایند و رتبه وب سایت‌ها را به طور چشمگیری افزایش دهند. صرف نظر از تاثیر آنها در ترافیک جستجو، لینک های شکسته منجر به ایجاد تجربه ضعیف برای کاربران کاهش ترافیک وب سایت شما می شود.

  • برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.
  • بالای ۸۰ درصد از سهم بازار متعلق به گوگل است و کاربران ترجیح می‌دهند برای خرید آنلاین از آن استفاده کنند؛ از این رو کسب و کاری موفق است که بتواند در بستر گوگل خود را نشان دهد و نظر کاربران را جلب کند.
  • تیم حرفه‌ای ما با پشتیبانی از وبسایت وردپرسی شما قطعاً راه پیشرفت شمارا هموارتر خواهد کرد.
  • لذا می بایست قبل از درخواست سفارش خدمات سئو سایت خود حتما از مشاوره تخصصی و حرفه ای گروه سئو کار بهرمند شوید تا ضمن صرفه جویی در هزینه های سئو سایت خود ، از وضعیت سئو در سایت خود مطلع شوید.

پس باید تمامی قواعد و قوانین لینک بیلدینگ را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. خرید بک لینک می تواند راهی برای افزایش اعتبار و رتبه وبسایت در موتورهای جستجو باشد. لینک های مرتبط و با کیفیت می توانند تاثیر مثبت داشته باشند، اما لینک های نامربوط و مصنوعی می توانند به وب سایت آسیب بزنند. بهتر است با تحقیق و انتخاب دقیق، بک لینک های ارزشمند را با توجه به موضوع سایت خود انتخاب کنید. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است.

ما باید سعی کنیم که از لحاظ لینک سازی از رقبای خود جلو بیفتیم و بهترین استراتژی لینک بیلدینگ را پیاده سازی کنیم. این کار با ابزارهای مختفی قابل بررسی است که در این جا به چند تا از آن ها اشاره میکنیم. با بهینه‌سازی عناصر سئوی خارجی مانند بک‌لینک‌ها، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، دایرکتوری‌ها و فروم‌های مرتبط با صنعت، می‌توان به بهبود شناسایی برند و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد. همچنین، با بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر، می‌توان به فروش و سودآوری بیشتر در بازار‌های بین‌المللی دست یافت. برای ایجاد استراتژی لینک سازی، نیاز دارید تا در فضاهای مختلفی با توجه به محتواهایی که دارید، لینک سازی کنید.

لذا می بایست قبل از درخواست سفارش خدمات سئو سایت خود حتما از مشاوره تخصصی و حرفه ای گروه سئو کار بهرمند شوید تا ضمن صرفه جویی در هزینه های سئو سایت خود ، از وضعیت سئو در سایت خود مطلع شوید. یکی دیگر از بخش هایی که در می بایست در سئو داخلی سایت مورد بررسی قرار گیرد ، وضعیت نقشه سایت ( XML Sitemap ) و همچنین پیکربندی فایل robots.txt روی سرور سایت می باشد. اگر با صفحه ساز المنتور صفحات سایت خود را ساخته اید و در کار با المنتور مشکل دارید و یا نیاز به آموزش و راهنمایی دارید ، این سرویس مناسب شما خواهد بود. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. به پیوندهایی که از وب سایت های دیگر به وب­سایت شما داده می­شود، لینک ورودی یا بک لینک گفته می­شود.

سئو خارج از صفحه شامل چندین عامل اصلی است که به بهبود رتبه سایت شما کمک می‌کند. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .

از همین روست که تیم سئو می بایست همیشه دانش خود را بروز نگه دارند و براساس تکنیک های جدید اقدام به سئو سایت کنند. اما برای افزایش بازدید و نرخ کلیک با seo می توان اقدامات زیر را انجام داد. توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد می‌توان با تولید محتوای جذاب و کاربردی تعداد بک لینک‌های بیش‌تری را در مقایسه با رقبا دریافت نمود و رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو گوگل کسب کرد.

پس در اولین قدم این لینک ها را شناسایی و رفع کنید تا سئو سایت خود را بهبود ببخشید. ابتدا رپورتاژ آگهی مناسب محتوای صفحه مورد نظر خود جهت بهبو سئو خارجی آن بنویسید و درون آن لینک های خود را قرار دهید تا ارتباط بین رپورتاژ آگهی و صفحه وبسایت شما به خوبی برقرار شود. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. ابتدا کافیه از طریق مشاوره سئو رایگان، هزینه سفارش سئو و انجام سئو برای حضور در صفحه اول گوگل رو از مشاورین نشونت جویا بشید. این هزینه، معمولاً به صورت یک هزینه ثابت ماهیانه (برای مدت حداقل یکسال) تعیین می شه.

خدمات سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعه ای از فرایندی است  که برای بهبود عملکرد و رتبه بندی وب سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. هدف خدمات سئو، افزایش ترافیک وب سایت از طریق جذب بازدیدکنندگان هدفمند و در نهایت فروش از موتورهای جستجو است. عمدتا گوگل اعتبار یک وب سایت را از تعداد و کیفیت بک لینک‌ها ارزیابی می‌کند، به همین سبب کارشناسان سئو و مدیران وب سایت‌ها می‌توانند با استفاده از لیست سایت‌های بک لینک رایگان خارجی، از بهترین وب سایت‌ها بک لینک دریافت کنند. بدیهی است که دریافت بک لینک از وب سایت‌های معتبر خارجی تاثیر مستقیم در بهبود رتبه سایت‌ها دارد.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما