iujbcbanner

بهترین مرکز کاشت مو در تهران معرفی 4 کلینیک برتر کلینیک کاشت مو ایران FIT

کلینیک مراقبت های زیبایی ایران نوین با 18 سال سابقه فعالیت موفق و جذب حاذق ترین کادر پزشکی یکی از بهترین مراکز کاشت مو در سعادت آباد تهران است. زیبایی و آراستگی موها اتفاقی نیست و برای بهبود وضعیت موهایتان می بایست از خدمات بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران استفاده نمایید.

در حال حاضر کلینیک هلیا شناخته‌شده‌ترین و استانداردترین مرکزی است که در تهران با کمک دکتر خراسانی، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. کلینیک هلیا با بهره‌مندی از کادر درمانی مجرب و ارائه مشاوره رایگان، می‌تواند شما را در انتخاب بهترین متود درمانی و مراجعه به بهترین کلینیک‌های پوست و مو در ایران همراهی کند. کلینیک دکتر نیلفروش زاده یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران می باشد. مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

جشنواره تابستانه سراسر تخفیف درمانگاه …

ما با کاشت ریش به شما این اطمینان را می‌دهیم که به ظاهری جذاب، مردانه و پرانرژی خواهید رسید. تیم مجرب و حرفه ای ما با آخرین روش‌های جهانی کاشت ریش آشناست تا بهترین نتیجه را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. در واقع گرافت گروهی از فولیکول‌های مو است که از ناحیه اهداکننده برای پیوند گرفته می‌شود. چون موهاي كاشته شده از نواحي برداشته مي شوند كه فاقد گيرنده براي هورمونهاي مردانه مي باشند لذا اين مو ها تا پايان عمر باقي مانده و نخواهند ريخت.

در این روش، تیم کمکی جراح، پوست ناحیه اهداکننده ( بانک مو ) را اصلاح کرده و سپس جراح متخصص، فولیکول های مو را تک تک از آن ناحیه استخراج می کند. ناحیه برداشت شده، بلافاصله با موهای اطرافش پوشش داده شده و به سرعت التیام می یابند. مباحث تخصصی کاشت مو شامل انواع روش های کاشت مو، نحوه انجام کاشت مو و همچنین نگهداری و عوارض بعد از عمل نیز گنجانده شده است.

افراد قبل از هر اقدامی برای انجام این روش باید در ابتدا در جلسات مشاوره شرکت کنند تا با توجه به شرایط فرد برای انجام این عمل اقدامات لازم انجام بگیرد. بنابراین بهترین کلینیک کاشت مو در تهران یک کلینیک خوب کاشت مو باید دارای جلسات مشاوره قبل از عمل باشد، و آزمایشات لازم را نیز انجام دهد تا با بررسی شرایط فرد و آزمایشات بهترین تصمیم اتخاذ شود.

5 ماه پیش همسرم عمل کاشت مو رو در کلینیک ایران فیت انجام داد و الان دقیقاً همون چیزی شده که انتظارشو داشتیم. کلینیک پوست و مو هلیا  با تمرکز بر کاشت مو، ابرو و ریش طبیعی یکی از کلینیک‌های کاشت مو معروف تهران است. آقای دکتر حمید خراسانی خدمات کاشت موی میکروگرافت به صورت انحصاری در این کلینیک انجام می‌دهد. این مرکز از تجهیزات پیشرفته‌ای برخورداز است واز انجمن‌های کاشت معتبر اروپا و ترکیه نیز مجوز فعالیت دارد.

تهران امروزه به یکی از قطب‌های اصلی کشور تبدیل شده که با وجود کلینیک‌ها و پزشکان و متخصصان مجرب بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار میدهد.

معرفی روش‌های کاشت مو در تهران

رفتار پرسنل و پرستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک خانه سفید، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند.

  • احترام به بیماران با ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، یکی از اساسی ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو است.
  • پشتیبانی بعد از دوره کاشت مو، بخشی بسیار مهم و اساسی‎تر از روند یادگیری کاشت مو است.
  • به‌جز احتمال افزایش ریزش مو، عمل کاشت مو اگر توسط افراد ناشی انجام شود، می‌تواند موجب ایجاد عفونت در پوست سر و خون‌ریزی شود که خطرات زیادی را به دنبال دارد.
  • در کاشت موی طبیعی، واحدهای فولیکولی مو از ناحیه اهداکننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا می‌شود و به ناحیه دریافت‌کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌شود.این اقدام باعث پر پشت شدن موها و افزایش تراکم آن می شود.
  • با توجه محدودیت هایی که موهای سایر نقاط دارند ( مثل طول رشد )، غالباً از این روش برای تکمیل نواحی پشت سر استفاده می شود.
  • خانم دکترفرح آل قیس این اطمینان را به شما می‌دهد كه علاوه بر دریافت جدیدترین شیوه‌های اجرایی علمی پیوند مو می‌توانید از متناسب بودن فرم كاشت با تركیب چهره خود از لحاظ زیبایی‌شناسی بهره‌مند باشید.

ارتباط برقرار کردن با بیماران ، بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند کاری دکتر می باشد.

لازم به ذکر است امکان پرداخت قسطی و هتل و اقامت رایگان برای مشتریان نیز یکی دیگر از خدمات این مجموعه برای رفاه حال و آرامش بیشتر مراجعین است.

با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌ی پزشکی و جراحی زیبایی، روش‌های کاشت مو با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با کمترین خطر و درد، انجام می‌شود. همچنین، با توجه به استفاده از موهای خود شخص، نتیجه‌ی این روش بسیار طبیعی بوده و می‌تواند به شما اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری ببخشد. اولین اصلی که یک مرکز درمانی معتبر باید داشته باشد، مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.

  • جهت اطلاع از هزینه کاشت مو در تهران می‌توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.
  • علاوه بر افرادی که قصد کاشت برای اولین بار دارند، افرادی نیز هستند که به دلایل مختلفی مایلند کاشت مجدد مو انجام دهند؛ برای مثال ممکن است از کاشت قبلی خود تجربه دلخواه را کسب نکرده باشید.
  • به عنوان مثال عموما پزشکان در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، معتقد هستند برای آن دسته از متقاضیانی که طاسی سر آن‌ها به نسبت وسیع است، کاشت مو به روش FUT مناسب‌تر است.
  • هزینه کاشت هر گرافت مو در سال ۱۴۰۲ حدود ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان می‌باشد.
  • موهای کاشته شده بعد از چه مدت زمانی رشد می کنند ؟ پس از دو الی سه هفته بعد از عمل موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، که این ریزش مو موقت و طبیعی می باشد و از ماه سوم رویش مجدد آن ها شروع می شود، اما از ماه نهم به بعد نتیجی قطعی را خواهید دید.

هزینه کاشت مو به طور کلی بین ۹ تا ۱۴ میلیون تومان بسته به روشی که برای کاشت مو انتخاب می‌شود، متفاوت است. هزینه کاشت مو بین 12 تا 20 میلیون تومان می باشد که پس از بررسی وضعیت ریزش موی شما، مبلغ دقیق اعلام می شود. پزشکانی که به زیبایی شناسی اهمیت زیادی می دهند و از هنر پیشرفته ای در این زمینه برخوردار هستند، کاشت مو را بعد از در نظر گرفتن مدل مویی که بسیار مناسب فرد است، شروع می کنند.

سایت فایند کلینیک در سال 1398 در زمینه بلاگ پزشکی و درج آگهی شروع به فعالیت نمود.

در ضمن پزشکان حاذق ما پس از کاشت مو در شیراز معمولاً برای زیباجویان فقط آنتی بیوتیک و مسکن تجویز می‌کنند تا (اگر!) درد یا ناراحتی پس از جلسه پیوند احساس کردند به سرعت برطرف شود. خیر فرق ندارد، چرا که موهای کاشته شده برای هر فرد از موهای سالم سر همان شخص تزریق میشود.

همچنین پیش از انجام فرآیند کاشت مو باید نحوه‌ مراقبت از محل انجام کاشت، پیگیری‌های لازم، داروهای مورد نیاز و قرار ملاقات‌های بعدی را نیز مشخص کنند. این امر سبب می‌شود تا زمان بهبودی سریع‌تر بوده و نتیجه‌ کار مطلوب‌تر باشد. کاشت مو به صورت کلی در در دو روش FIT و FUT صورت می گیرد که روش FIT (Follicular Isolation Technique) که در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو محسوب می شود که با استفاده از منطق پرپشت سر که بانک مو می گویند فولیکول ها برداشته می شود و در مناطق خالی می گذارند. برای آشنایی با صفر تا صد کاشت مو بهتر است که با روش های مختلف کاشت مو آشنا باشید، درست است که تشخیص نوع کاشت برای هر فرد توسط پزشک جراح انجام می شود و با توجه به آزمایشات و شرایط بدنی و نوع ریزش و فولیکول ها و …

به‌مدت دو هفته محل برداشت مو در پشت‌سر را به‌طور مرتب در طول روز و شب گرم و مرطوب نگه داريد.

یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که کاشت مو در تهران انجام میدهند تراشیدن موها است که انحصارا در کلینیک VIP کاشت مو برای طاسی شقیقه و هیرلاین بدون کوتاهی انجام میشود. منطقه پشت سر و بغل های سر که از آنها مو برداشته می شود را اصطلاحا بانک مو می نامیم . تمامی گرافت‌ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم‌تر و سالم‌تری نسبت به سایر بخش‌های سر دارد برداشته می‌شود که به آن بانک مو گفته می‌شود.

کاشت مو تهران

مهم‌ترین راه شناخت تیم پزشکی در کلینیک کاشت مو در تهران آگاهی از سوابق کاری آنهاست.

تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند. بله، به لحاظ اینکه برای کاشت مو، از موهای پشت سر استفاده می شود و موی پشت سر به علت نداشتن گیرنده های هورمونی نمی ریزد، می توان گفت کاشت مو دائمی است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما