iujbcbanner

احترام به نیروی انسانی رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و سربلندی مردم است.

تیتر 20- عط الله معروف خانی، مدیرعامل شرکت «فولاد هرمزگان» در نشست مشترک با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان حراست منطقه هرمزگان و هیأت همراه به منظور بررسی و بازدید از پروژه های عمرانی هرمزگان. این شرکت اظهار داشت: فولاد هرمزگان همسو با دولت سیزدهم است و با ورود استاندار جدید به استان هرمزگان، کلنگ چهار طرح توسعه را راه اندازی کرده و این طرح ها به 11 پروژه بسیار بزرگ رسیده است. هزینه فعلی این پروژه ها حدود 128 هزار میلیارد تومان است و می تواند تحول بزرگی برای اقتصاد منطقه هرمزگان و کشور ایجاد کند. ما در نظر داشتیم در سه سال آینده از این پروژه ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به راهبردهای کلان راهبردی صنعت فولاد کشور در منطقه هرمزگان تاکید کرد: فولاد هرمزگان با هدف تولید 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان و تبدیل این منطقه به قطب اول تولید فولاد در کشور است. مهم است. حمایت و پیگیری استاندار.. توسط شرکت فولاد هرمزگان و حمایت جناب آقای دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تسهیل و تسریع شد. پس از اجرای طرح های توسعه «فولاد خورمزگان» تحول بزرگی در صنعت متالورژی کشور رخ خواهد داد.

معروف خانی با بیان اینکه فولاد هرمزگان برای اجرای طرح های عمرانی به هزار مگاوات برق و 240 هزار مترمکعب استاندارد گاز نیاز دارد، خاطرنشان کرد: روند اخذ مجوزهای لازم توسط استاندار برای تسریع در اجرای این طرح تسهیل و نظارت می شود. نیاز دارد. طرح های توسعه فولاد

با وجود قطعی برق، او رکورد را شکست

مدیر کل فولاد هرمزگان به بزرگترین چالش صنعت فولاد کشور که محدودیت برق است اشاره کرد و افزود: قطعی برق باعث کندی توسعه و از کار افتادن ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان شده و باعث سنگینی شده است. زیان به بنگاه ها تولید شده است. این شرکت.» با وجود این، فولادسازی در سال گذشته به 36 رکورد روزانه، ماهانه و سالانه دست یافت و امسال نیز این رکوردها ادامه دارد. اگرچه امسال قطعی برق بیشتر از سال گذشته بود.

افزایش کیفیت همراه با افزایش کمیت

معروف خانی در ادامه گفت: شرکت «فولاد هرمزگان» در کنار افزایش تولید و رکوردشکنی، به کیفیت محصول نیز توجه دارد و «تکتالی» این شرکت کمترین ایرادات سطحی را در بین رقبا دارد که عامل بسیار مهمی برای جذب مشتری این شرکت در کنار فروش مناسب توانست با معرفی به موقع محصولات خود به بازار داخلی، نیاز بازار را برای محصولات خاص تامین کند که مورد توجه و استقبال مسئولان قرار گرفت.

رعایت تعهدات سوسیالیستی هرمزگان

وی خاطرنشان کرد: «فولاد هرمزگان» یکی از شرکت هایی است که به تعهدات اجتماعی پایبند بوده و همواره در صحنه حضور دارد. این اهمیت را می توان در فعالیت های مختلف، کمک به موسسات خیریه و مساجد و … مشاهده کرد. همچنین شرکت ما به ورزش مشغول است و بیش از 1000 ورزشکار در رده ها و رشته های مختلف دارد که توانسته اند در عرصه های منطقه ای، ملی و بین المللی سربلند باشند.

تجلیل از نیروی انسانی در هرمزگان

مدیرعامل شرکت “فولاد هرمزگان” توجه و احترام به نیروی انسانی را یکی از رموز موفقیت این شرکت در عرصه های مختلف دانست و اظهار داشت: “فولاد هرمزگان” تمامی کارکنان خود اعم از امانی و قراردادی را بیمه و تحت پوشش قرار می دهد. با بیمه اضافی که برای اولین بار در بین شرکت های متالورژی کشور اتفاق افتاد. همچنین در دوره های رکوردی به تمامی کارکنان شرکت پاداش تعلق می گیرد که در افزایش انگیزه آنها بسیار موثر بوده است. همچنین به تمامی کارکنان کمک هزینه ماهانه تعلق می گیرد.

معروف خانی در پایان ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان و هیئت همراه بابت حضور فولاد هرمزگان، گفت: فولاد هرمزگان مانند ستاره ای در بین فولادسازان کشور می درخشد و با حمایت همه مسئولان منطقه، ما را به خود اختصاص داده است. می تواند اولین باشد رکن تولید فولاد در کشور با اجرای طرح ها.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما